mandag den 28. april 2014

Min fine trækurv

Jeg har været til et arrangement hos Gabrielles´i lørdags og der fik jeg øje på denne skønhed af en kurv ude i showroom´s toilet, der stod den lige så fint med wcruller i. Jeg blev helt dårlig ved tanken om at den bare stod der på et gulv nu hvor den kunne pynte så fint hjemme hos mig istedet for. Og jeg var så heldig at få lov til at købe den så den kunne komme med mig hjem. Har så længe kigget efter netop sådan en kurv, så jeg blev bare så glad da jeg så den. Kan lige hilse og sige at den er monster tung, så det er ikke lige sådan een man skal have med sig, når man skal plukke jordbær.













5 kommentarer:

Mabel sagde ...

Bra!

Stora kramar :-)

Unknown sagde ...

Den er super fin - godt du reddede den fra dens skæbne på et badeværelse og vil give den et nyt liv :-) Fin blog du har, minder mig så meget om Tilda univers i dine farver :-)

Hulda sagde ...

Så flott hos deg med alle de fine GG-sakene. Flott med kassen med skrift på. Du var heldig med den. :)

Doanh Doanh sagde ...



hãng eva air có tốt không
vé máy bay đi mỹ một chiều
hãng hàng không korean air
book vé máy bay đi mỹ
săn vé máy bay giá rẻ đi canada
Cuoc Doi La Nhung Chuyen Di
Ngau Hung Du Lich
Tri Thuc Du Lich





NCL STORE sagde ...

Mùa thu mang lại cảm giác dịu nhẹ từ cái nóng và là thời điểm tuyệt vời để ghé thăm. Giá khách sạn vẫn còn thấp: https://vemaybaydimy.org.vn/ , và nhiệt độ cao trung bình rơi vào những năm 80 và giữa những năm 70.

Bạn vẫn nên theo dõi bản tin thời tiết: Cuối tháng 8 và tháng 9 là thời điểm cao điểm của mùa bão (có nguy cơ xảy ra từ tháng 6 đến tháng 11) vé máy bay đi new york mỹ . Tuy nhiên, thời tiết bớt ngột ngạt hơn và nhiều sự kiện văn hóa khiến Big Easy hiện tại trở nên thú vị hơn để tham quan so với trong mùa hè.