tirsdag den 10. september 2013

Røde og lyseblå toner

Jeg har så småt forelsket mig i farvekombinationen rød/lyseblå. Dog forholder den røde farve sig mest herhjemme som en farve ved juletid, men lidt af den i hverdagen kan jeg nu også godt li´.
Da jeg oprettet min blog her i 2009 lavede jeg samtidig en blog ved navn Lucky No. 13. Men jeg fik den bare aldrig brugt andet end til når jeg skulle prøve headers af her som skulle være til denne blog. Men nu er jeg så småt ved at gøre noget ved det, der vil sikkert komme lidt justeringer men sådan er det jo. 
Lucky No. 13 er mit andet hjertebarn. Tallet 13 har jo været mit lykketal siden dag 1, jeg er desuden selv født d. 13.
På Lucky No. 13 vil du kunne se og følge med i mit liv, på en lidt anden måde end hvad jeg viser her. Denne blog her har jeg jo viet til det kreative og indretning. Men på Lucky No. 13 vil der foruden indretning og kreative indslag også være historier  fra mit liv, som tanker, glæder og sorger som nu følger med livet. Min største søn har netop lige fået endnu en diagnose Infantil autist og ADHD, så det vil man også kunne læse om, hvordan man takler det som mor/forældre, som familie.
Så hvis dette er noget du syntes kunne lyde spændende, så skal du være velkommen til at følge med på

Og så tilbage til de røde og lyseblå toner.
















Follow on Bloglovin