torsdag den 15. august 2013

Nye "gamle" puder


Hen over sommeren har jeg været på en masse dejlige loppemarkeder og på et af dem støtte jeg på en rigtig sød pige som solgte en masse Greengate. Hvilket jeg har nydt rigtigt meget godt af. Jeg har fundet mange af de ting som jeg længe havde søgt efter og det er jo altid skønt når man finder lige det man søger. Og i søndags var ingen undtagelse, da jeg var en tur til selveste Greengate som jo ligger i de smukkeste omgivelser på Strandvejen i Klampenborg. Der blev nemlig afholdt et hyggeligt loppemarked hvor jeg fandt de 2 pudebetræk til venstre. Det til højre er fundet privat. Jeg syntes de er helt vildt smukke de gamle serier, så jeg blev ekstra glad da jeg "faldt" over disse 2. Jeg elsker puder, har efterhånden et hav af dem. Men jeg holder så meget af at udskifte pudebetrækkene engang imellem for at skabe et nyt look i hjemmet og så er det jo rart at man gøre det for meget små penge, så man kan have en ren samvittighed over ikke at have brugt oseaner af penge som man sagtens kan spendere på alt det smukke Greengate.
Næste gang vil jeg vise Jer noget som jeg LÆÆÆÆNGE har søgt efter ( hmm... faktisk flere år ) som blev fundet i starten af Juli mdr. på et loppemarked i Vig.










3 kommentarer:

Loppe sagde ...

Tillykke med puderne... passer jo super hjemme hos dig !

Knus
Loppe

Carli sagde ...

hi hi tror du har fået en karla tekande :)

Unknown sagde ...

Úžasné poklady ..krásné fotky.
Zuzka