mandag den 20. august 2012

Nyt bord

Familien og jeg var en tur på Vestegnenes Kræmmermarked i fredags og der stod mit drømme bord, som jeg i 2 år har søgt med næb og klør efter!!! Brian var lige ved at falde på næsen ned i græsset, da jeg sagde at det var præcis sådan et bord jeg havde kigget efter i så lang tid.
Okey, det var godt nok heller ikke kønt da jeg så det, men med lidt skruer og maling kunne jeg sagtens se bordet flot for mig. Men er du vimmer at jeg skulle høre for det.. Hmmm... Tror efterhånden gemalen herhjemme er lidt træt af alt det jeg slæber med hjem. Men... DET SKULLE ALTSÅ BARE MED HJEM!!!! Og det kom det så også og så til billige penge.. SKØNT!!!
Det var slet ikke så slemt at fikse og efter 8 skruer og 2 lag hvid maling senere, var husbonden også vild med det.. SÅDAN!!! :D))))
Nu står bordet der hvor vores kæmpe store dragkiste stod og jeg syntes at det ser så fint ud.

Håber at I alle har nydt den dejlige varme de sidste par dage, her har den stået på strandtur hele weekenden og iskolde drikke :)
















Sådan så den ud da jeg købte den :)


13 kommentarer:

Louise sagde ...

Hej super fint bord... jeg har faktisk et der ligner frygtlig meget... men det stå helt org med afskalninger og det hele, jeg fandt det i et drivhus hvor det var brugt til plantebord..ha en dejlig dag

Fru Blå ,frublaasgemmer sagde ...

Det er helt utrolig hvad en gang maling kan gøre, men bordet er blevet rigtig fint. Hyg dig

Lonni´s Verden sagde ...

Bordet er blevet rigtigt fint. Du er så flink til at gøre dine ting flotte.
God dag til dig.
Klem Lonni

Anette sagde ...

Hej Tina.
Dejligt når man finder det man leder efter.
Det ser rigtig fint ud efter det har fået maling.
Dejligt lille hjørne du har fået dig der.
Jeg kan se du har fået dine nye dåser :-))
Kan du ha en dejlig varm dag.
Knus Anette

Unknown sagde ...

Bellissime le tue cose,mi piacciono molto!!
Baci
Sabry!!

jacirascrap sagde ...

Nossa.. que transformação linda voce fez!!! Seus objetos são lindos também!

Alessandra sagde ...

Wow! What a delicious trasformation! This little table is very sweet now. I love every corner of your home!
Kisses.
Alessandra

Unknown sagde ...

Å så fint de blev när de blev vitt :)
Kram Fiddeli

Anonym sagde ...

Hejsa
Det er da også et skønt bord, kan godt forstå det måtte med dig hjem.
Du bor nu rigtigt fint, dejligt med hjem med personlighed
Knus Ditte

bea's blog sagde ...

Den original farge var også veldig flott; hvorfor alt hvit, då er så mange herlige farger på verden vår...;)
~.*.~
Beatrice

Lulufant sagde ...

Hej Louise :)Orv der var du heldig, de er bare så søde de borde..

Hej Fru Blå :) Ja, engang imellem skal der slet ikke så meget til og tak i lige måde..

Tusinde tak Lonni :)Og tal i lige måde..

Hej Anette :)Tak, ja, jeg kunne ikke leve foruden, men ville dog gerne havde givet en mindre pris for dem :D)))

Tusinde tak Sabrymagic :)

Tusinde tak Jacirascrap :)

Thanks Aleesandra you are so sweet :)

Hej Fiddeli :) Tusinde tak..

Hejsa Ditte :)Ja, jeg syntes at det giver lidt charme når det er gamle slidte møbler man genbruger og så giver det sådan en hygge..

Hej Beatrice :) Nogle ting skal man bestemt også lade dem være som de er, men her i vores hjem passede de mørke farve simpelthen bare ikke ind i vores stil :)Jeg kan godt li' når gamle ting får et friskt pust, som dette møbel her ;D))Syntes kun at det blev kønnere af det..

Ha en god dag alle sammen og tusinde tak for alle Jeres søde kommentarer..

Knus fra mig
Tina

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Det ser så hyggeligt ud med dit nye bord.
Og sikke meget Greengate du snart har fået samlet sammen, det ender da med i snart skal bygge til:-)

Ha´en dejlig dag.

Knus Susi

mollymell sagde ...

This corner is so adorable.