mandag den 7. maj 2012

Soveværelset

Endelig fik jeg lavet om i soveværelset, så det matcher til resten af huset i sommerhusstilen, et ønske som jeg sådan har længes efter. Jeg var i lørdags sammen med en god blog ven til Greengate's eget store loppemarked ( hvor alle var velkommen ), som blev holdt i edylliske omgivelser i Klampenborg ( Nøj, hvor jeg godt ville arbejde der i Greengate huset :) og jeg siger Jer - Det var bare så FEDT!!!! Der var fyldt op med de lækreste sager i de skønneste farver, alt fra dørmåtter, porcelæn,viskestykker, duge, grillhansker, sæber, puder og tæpper ... Ja, you name it. Alt var der til super dejlige priser. Så en stor tak til Greengate for Jeres over skønne loppemarkedet. Håber at I snart får fikset sådan et på stablen igen :D)))
Jeg var så heldig at jeg nåede at få købt nogle af de lækre tæpper og puder med mig hjem ( Der var nemlig rift om alle de dejlige ting ) - lige hvad jeg manglede til soveværelset.
Søndag begyndte så vores eget lokale loppemarked og der fandt jeg et perfekt gammel patineret spejl og nogle rammer, som jeg har været på udkig efter i en rum tid. Spejlet blev hurtigt malet hvidt og rammerne lyseblå og ind kom det i soveværelset. Så nu kan jeg vise Jer hvordan soveværelset ser ud uden at være al for flov  :)  :)  :)

Soveværelset
























11 kommentarer:

Ballerina sagde ...

Hej.. Hvor ser det bare fint ud! Det må være svært at komme ud af sengen igen;-) Super fint! Knus fra mig:-)

Moster-Mette sagde ...

Hej. Hvor er det hyggeligt. Sikke nogle lækre ting du har fået købt i weekenden. knus Mette

Maj-Britt Johansen sagde ...

Hej Tina
det ser vel nok dejligt ud,man kan jo være heldig med at komme til loppemarked ,selv kunne jeg ikke da jeg arbejdede både lørdag og søndag mange hyggelige hilsner Maj-Britt

zuckersüße Äpfel sagde ...

Ohhh, i like it..really, really beautiful.

Greetings from Tanja

Mette, FjellroMantikk ♥ sagde ...

NYDELEG!!!So friskt med dei skjønne fargane:)
Klem frå Mette.

Unknown sagde ...

Den pragt af farvestoffet , er fantastisk!!!Michaela

angie sagde ...

wow!!! soooo sweeeet!!! angie

Sommerhusstil sagde ...

Hej igen :O)

Ja det er lang tid siden , men vi er ved at få lavet vejen udenfor og de har kommet til at klippe vores forbindelse over så vi har hverken haft net. tlf eller fjernsyn i 7 dage.Men sikke nogle lækre sager du fået købt dig vattæppet er da bare for fint :O)Klem Betina

Lulufant sagde ...

Tak!! Thi hi..Louise, ja jeg bliver også lige 5 min længere i sengen nu :)Det er så dejligt at vågne op til noget rart..

Tak Moster-Mette :), lidt blev det da til. Var du også afsted til Greengate' loppemarkede??

Tak Maj-Britt.. Ej, hvor ærgeligt du ville sikkert også havde elsket at været der, der var så mange lækre ting.

Thank you Tanja :)

Tak Mette :), ja, farverne pynter så dejligt. Jeg er bare tosset med de pastelfarver.

Tusinde tak Michaela :)

Sød som sukker TAK Angie :)

Ej, hvor belastende for Jer Betina, kunne heller ikke forstå det hvor du blev af i blogland. Jaaa,,, jeg fik købt købt de 4 lyserøde pudebetræk som man kan se og tæppet på sengen. Men på tæppet er der slet intet Greengate mærke ( ved ik hvorfor, men jeg regner da bestemt med at det er fra Greengate eftersom jeg købte det der. ) Men det er helt vildt skønt det tæppe, det var også det eneste der var, så jeg holdt fast i det med næb og klør ;D))) For der var MANGE som ville have fingerne i det.. Synd at du ikk var der, du ville sikkert havde gået helt i selv sving,, Det gjorde jeg ihvertfald..

Tusinde tak for ALLE jeres søde kommentarer, det er bare så hyggligt at læse..

Kæmpe krammer fra mig
Tina

Tina sagde ...

Hej Tina

1000 tak for din søde besked på mine nye blog. Jeg har også fulgt med ved dig, du bor bare så hyggeligt og du er virkelig dygtig til at blande de friske farver ved Green Gate og de lækre lysestager og andre patinerede ting.

Lækkert soveværelse du har fået!!

Knus Tina

Mari de Castro sagde ...

olá sou do Brasil e vim conhecer seu blog e amei quanta delicadeza na decoração de seu quarto lindo demais.