torsdag den 12. januar 2012

Flagguirlande

Jeg var så heldig at få mig en symaskine af min familie juleaften, min gamle gik jo i stykker i starten af dec. 2011, så jeg kunne intet sy i hele dec. måned. ( Det var skrækeligt !!!) Og jeg havde en masse ideer jeg gerne ville have ført ud i livet. Egentlig havde jeg slet ikke fået skrevet en ny symaskine på min ønskeseddel, da jeg vidste at det var en dyr sag. Så glæden var ekstra stor, da jeg åbnede min kombineret fødselsdags/julegave med symaskinen i. Har dog først fødselsdag d. 13 feb., så der må jeg så undvære at få gave, øv øv.. Nå, men skidt pyt, for jeg fik den eneste bedste gave jeg overhovedet kunne ønske mig. Så jeg kan ikke være mere glad.
Nu er jeg så småt ved at lære den at kende ( symaskinen altså...   :D))) Endelig kan jeg igen kaste mig over et sy projekt. Og det har jeg selvfølgelig gjort.
Jeg har syet denne flagguirlande med en masse forskellige stofrester, jeg havde tilbage fra da jeg syede min pakkekalender 2011. Flagene har jeg pyntet med forskelligt pyntebånd og for enden af snoren (som er 3 meter lang) har jeg sat 2 store klokker af messing, som jeg har malet lyseblå. Så nu kan jeg rigtig pynte med flag både til hverdag og fest.














9 kommentarer:

Anne O sagde ...

Hvor er den flagranke bare flot - skønne farver du har sat sammen! Knus Anne

Ballerina sagde ...

Super flot! Hvor ser der bare hyggeligt ud hjemme hos dig. Knus fra Louise

Marie sagde ...

Hej
Den er bare super flot!
Fantastik blog Du har. Jeg kigger af og til forbi hos Dig
Knus
Marie

Vera Moraes sagde ...

Tina Mit navn er Vera og jeg er fra Brasilien. Din blog er smuk og hans hus er også smukt! Jeg følger dig. Et stort knus! Vera Moraes - AQUI TEM DE TUDO - www.veramoraes.com.br

Tina My name is Vera and I'm from Brazil. Your blog is beautiful and his house is also beautiful! I'm following you. A big hug! Vera Moraes - AQUI TEM DE TUDO - www.veramoraes.com.br

Solvejfire sagde ...

Super sød flagranke du har fået lavet dig :) dejligt du har fået dig en ny symaskine, så du fortsat kan leve dine kreative ideer ud ved den :) og dem har du jo så rigelig af
Knus jeanett

Anna Berit sagde ...

Hej Tina. Tillykke med din nye symaskine. Så dygtig som du er med symaskinen, ville det være en skam, hvis du ikke havde én. ;) Kan rigtig godt lide flagranken, du har lavet. Knus fra Anna Berit

Malms Verden sagde ...

Hej Tina
Jeg synes du har en rigtig flot og inspirerende blog. Man bliver rigtig glad over alle de dejlige farver du har i dit smukke hjem og i alle de ting du syr.
Jeg har valgt at give dig en Liebster Blog award og håber at du vil modtage den.
Den gives til bloggere som har under 200 følgere. Liebster er et tysk ord og betyder elsket eller favorit. Hvis du tager imod den skal du gøre følgende:

Takke den du har fået den af (altså mig) på din blog

Linke tilbage til min blog

Finde 5 blogs som du vil give den videre til

Give besked til de 5 du har valgt, ved at lægge en kommentar på deres blog

Til sidst skal du placere din award på din blog

Jeg vil ønske dig en dejlig dag.

Knus fra Rita

Birgitte med Annekset sagde ...

Ellllskeeeer dig flag, som med så meget andet du laver. :-)
Kram Birgitte
Ps. Producerer du nogensinde for andre?

Lulufant sagde ...

Hej alle sammen:)
Tak for Jeres søde kommentarer, jeg har desværre ikke været så god til at besvare jer, det er jeg ked af. Jeg har bare haft så meget om ørerne i ugens løb.
Tak Anne, jeg er også blevet rigtig glad for farverne, den hænger der endnu, så nu må vi se om den bliver hængene hele tiden.
Tak Louise.. Jeg syntes også selv at her er ok hyggeligt.
Hej Marie, tak for de fine ord. Det er så skønt når I gider at vende tilbage på min blog.
Hej Vera
Hvor er det fantastisk at have læsere så lang væk fra.
Hej Jeanett og Anna Berit.. Jeg er også glad for at jeg kan sy igen, jeg kan bestemt ikke undvære min symaskine.. Og tak.
Hej Rita
Jeg er utrolig beæret over at du har lyst til at give mig en award. Og du syntes jeg laver nogle fine ting. Desværre kan jeg ikke modtage den, da jeg helst ønsker at være en award fri blog. Jeg takker fordi du har givet mig den, men jeg syntes at der sikkert er en derude i blogland som fortjener den lige så meget og måske mere ind mig. Jeg vil bare gerne dele ud af mine ideer. Håber ikke at du bliver skuffet eller ked af min beslutning, for det er ikke i min hensigt at såre dig. Håber at du forstår.
Tak Birgitte, det betyder meget for mig de ord.
Knus fra mig
Tina