mandag den 22. august 2011

Skønne loppefund og ren elendighed

Vi har haft noget af en skidt weekend, vi har alle ligget syge mere eller mindre ( mest mere...).
Elias startede med at blive syg tordag aften med opkast, som varede til fredag formiddag. Lørdag aften, var det så min tur til at ligge i sengen med det samme som Elias fejlede, samt voldsomt dårlig mave. Øv altså.... det er sku så ydmydende at sidde på wc'et med racermave, alt imens man kun kan overbrække sig på wc gulvet.. ad altså  :(
Men ikke desto mindre, var det altså det jeg gjorde til kl 01 om natten. Ved 8 tiden var min kvamle og maveonde dog forsvundet og jeg følte mig rimlig ovenpå igen. Så afsted på loppemarkede med mig. Hmmmmmmmmmmm.... Det var nok ikke lige det bedste træk jeg lige havde gjort der. For jeg sejlede rundt deroppe og jeg kunne slet ikke overskue alle loppeboderne - Og der var mange boder derop igår, RIGTIG mange. Min storesøster fandt faktisk nogle af de loppefund jeg købte, hun er efterhånden blevet lidt af en haj til at finde ting i min stil. Dejligt når jeg ikke selv lige kunne finde ud af noget igår og det er bare så hyggeligt at gå rundt med hende deroppe. En hurtig runde og så hjem med mig igen og så lagde mig i sengen resten af dagen med feber.
Andreas puttede sig ind til mig om morgen i sengen, da jeg var kommet hjem fra loppen og efter ½ time, begyndte brækkeriet så med ham øv øv øv og så lige over mig og i min seng. Søndag aften var turen så kommet til Brian, så nu ligger han hjemme idag, så nu mangler vi bare at det bliver Tobias tur!!
Uanede om de kommende dages forløb, var vi en tur på Vestegens kræmmermarked lørdag formiddag, for helvede for alvor brød løs herhjemme. Der fik jeg også nogle fine ting med hjem.
Nu kommer vi så til de skønne loppefund, som jeg lige vil vise Jer.

Fint møbelsæt, nu færdigmalet og klar til brug




 Før :
Tupperware isske i en flot isblå farve.
 Lyserød klemme spot, klemmen var sort før, men så fik det hele en ny omgang med spraydåsen.
En fin træflyver, nu fikset med lidt maling.



 Før :
Lidt men godt  :)
Håber at Jeres weekend har været bare lidt bedre, ind min umiddelbart lige var  :)
Knus herfra Lulufant
Tina

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Rigtig god bedring til jer alle,håber i er ved at komme ovenpå igen.Sådan en omgang kan bare tage så meget på ens kræfter.Super ting igen igen du der fik købt og til næsten ingen penge :-).Kram Else
P.S så ligger pakken klar til at blive sendt :-)))))

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Lulufant sagde ...

Tak Else og Susi.. Vi er ved at være på toppen :)
Ja, det er faktisk rart at have et par ekstra øjne med på loppemarkederne.
Jeg glæder mig til at modtage pakken med muffins Else, de er sikkert rigtig flotte.
Ha' en dejlig aften til Jer
Knus Tina

Karianne Vikse sagde ...

Hei. Jeg sitter å koser meg med bloggen din, den er veldig søt. Du har en ny følger.

Hilsen karianne i Norge