mandag den 8. august 2011

Serviet/ kortholder

Igår silede regnen bare ned i Rødovre, så jeg var ikke på vores lokale loppemarkedet, da det plejer at blive aflyst i regnvejr. Så jeg var lige i smut til Hvidovre hvor de lokale holde deres årlige loppemarked. Der var desværre ikke ret mange, men det kan jeg nu godt forstå, taget vejret i betragtning. Men jeg fandt alligevel denne lille kortholder til en 10'er. Den var før i grå, men jeg gav den straks en omgang med spraydåsen og så var den fin igen.
Jeg vil bruge den til mine kort eller til mine servietter, når de nu er så flotte, så skal de da også kunne ses, syntes jeg. Eller man kunne også bruge den til at hænge viskestykker op på. Fin er den og op skal den. :)



Knus Tina

2 kommentarer:

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Anonym sagde ...

Super Tina....Stod lige og snakkede om dig hos Charlotte fra Chador om hvor super dygtig du er hun spurgte om jeg kendte dig :-)Hvilket jeg jo stolt kunne svare ja til ikke personlig men som bloger.Kram Else