onsdag den 10. august 2011

Retro kravlegård til Maileg kaniner

Jeg var lige et smut forbi den lokale genbrugs forretning igår, jeg fandt nogle rigtige fine ting, til næsten ingen penge. Blandt andet denne fine retro kravlegård. Den var før i mørkeblå og havde noget forfærdeligt stof i bunden, men det har jeg lavet lidt om på, så nu er den i lyseblå foroven og bunden er blevet cremefarvet med røde prikker på. Den passer perfekt til mine Maileg kaniner, så nu kan de komme derned og lege og så er jeg også sikker på, at de ikke smutter deres vej.  :) :) :) :)




Er den ikke bare fin??

5 kommentarer:

Camillaeli sagde ...

Hvor er den bare sød ;o)

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Anna Berit sagde ...

Sødt! :) Tror ikke jeg har set en sådan kravlegård før, men den er ihvertfald fin, nu da du har haft den under behandling. ;)Ha´en god dag!

Anette sagde ...

Ejjj, hvor er den fin. Det må være nogle vilde kaniner du har, når du er nød til at putte dem i kravlegård :-))))
God dag til dig og dine
Knus Anette

Lulufant sagde ...

Thi hiii.. Ja, Anette.
De kaniner jeg har, er fuldstændig utæmmelige :P :D :) De løber væk fra mig altid....

Til Anna Berit
Kravlegården er fra 1970'erne, man ser dem heller ikke så tit mere, men engang imellem popper de op på loppemarkederne.. Og i den "Den Blå Avis" er de også til at finde.

Til Susi
Det vil jeg tage dig på ordet på, du får den når jeg ikke gider den mere..

Tak Camillaeli :)

En god dag til Jer også
Knus Tina