onsdag den 17. august 2011

Nemt med fine servietter

Denne fine lille kommode købte jeg i søndags på loppen for 5 kr; ville bare ikke vise den i mandags under loppefund, fordi jeg ville male den om først, i en stil der matchede Maileg. Men nu er den færdig og nu skal I selvfølgelig se den.
Jeg har før vist dette søde klædeskab i et tidligere indlæg, men nu viser jeg det altså lige igen. Klædeskabet har nemlig fået fine blomster motiver på.
Det er en Cath Kidston serviet der måtte lade livet, både for klædeskabet, kommoden og " Musen på ærten" sengen. Jeg har bare klippet blomsterne ud og givet det noget decoupagelim over, og så blev det rigtig sødt. 









Sådan så kommoden ud før:
Efter:
 
Ser det ikke bare fint ud sammen med mit andet Maileg ??
Og så købt til en flad 5'er. Påført lidt maling og en serviet og så var den som ny igen.
Jeg elsker altså bare loppemarkeder  :) 

Ha' en fantastisk dag derude i blogland
og tak fordi du havde lyst til at kigge ind hos Lulufant.

Knus Tina

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jamen jamen Tina....Super flot er det blevet men kunne man forvente andet fra din side :-)Vil gerne sende dig et par af mine muffins de feder ikke hi hi så send mig lige din adr kan se jeg ikke har den mere.Stort kram Else

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Sommerhusstil sagde ...

Hvor er det blevet fint :O) KH: Betina

REDNEVAL sagde ...

Hi Tina,
it is very nice and sweet!
I love Maileg! ♥
Have a nice evening ..
Jarka

Anna Berit sagde ...

Hej Tina! Hvor er det bare blevet fint. :-) Du er bare så dygtig og flittig!

Lulufant sagde ...

For tak alle sammen for de fornemme kommentarer.. Det er faktisk det bedste, at læse Jeres kommentarer. I skal vide at det er derfor ens blog liver op, det er på grund af Jer, for hvis der ingen kommentarer var, er der jo ikke nogen grund til at lave indlæg. Så jeg sætter stor pris på det.. Så tak <3
Det er både min forbandelse og bestemt også en af de største eneskaber jeg har - at se noget brugbart i noget andre for længst ville have smidt ud, ret og sagt ragelse bliver til guld for mig :) Men forbandelsen er at man ofte rager en masse til sig og det står så og fylder op indtil det bliver lavet.. Det er en stor finger i øjet på Brian for det er ham der skal finde pladsen til det hele i skuret, jeg slæber det bare hjem. Samlermani er vist et meget godt ord for det...
Til Else..
Det vil jeg meget gerne have, hvor er det stort og sødt af dig <3 Og nej, det ville være lækkert hvis der ikke kom mere på mine sideben.. Thi hi.. Jeg sender den til dig <3
Kæmpe krammer fra mig
Tina