fredag den 26. august 2011

Mine tavler

Jeg bliver lige nød til at vise Jer mine tavler, en opfording fra Susi med bloggen Velkommen hos indretning med farver har idag. Og den ville jeg da gerne lege med på.

Jeg har 2 tavler, 1 jeg selv har lavet af et viskestykke sat på masonitplade og ramme omkring. Den 2. tavle er en fra Greengate, jeg fandt det på loppemarkedet i Lyngby for 15 kr. for et par uger siden.
Jeg elsker dem, de ser så hyggeligt ud med ens ting på og så kan de jo nemt skifte look, hvis man bliver træt af det man har hængende.
 Her er mine tavler.
Håber I også har lyst til at lege med og vise Jeres tavler  :)





Min hjemmelavet tavle er p.t lidt nøgen  :)

Ha' en fantastisk aften derude
Knus fra mig
Tina

6 kommentarer:

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Anonym sagde ...

Hejsa søde...Sikke nogen fine tavler.Jamen så kommer min da også på nu har jeg vist haft trommer nok på for idag.Vil da gerne være med i din lille leg det kan jo gøres fra sengen :-)Kram og rigtig dejlig weekend til dig og din familie Else

monikats kreative blog sagde ...

Det er nogen fine tavler. Selvom jeg har en alvorlig hang til retro elsker jeg det romantiske og green gate. Jeg skal også igang med at lave tavler til børnene når vi flytter.
Kh
Monika

Mette Houg sagde ...

Fine tavler:) Jeg har selv lavet en stor opslagstavle til mit syværelse. Den er lavet med Tildastof på - min to børn har også hver deres!
God weekend til dig også:)
Kh. Mette

Myke minutter sagde ...

Wow, så fine tavler! :) En slik har jeg også lyst å lage til min datters rom :) Hvordan er fremgangsmåten? Ha en herlig weekend :)

Carli sagde ...

Hej
Kanon idemed at vise tavler - hvad med "dørmåtte - runde" syndes simpelthen det er umuligt at finde en fin dørmåtte?