onsdag den 24. august 2011

Lyseblå udfording

Så er den lyseblå's farve tur. Jeg har fundet nogle ting fra hjemmet i farven og jeg må sige at det var faktisk ret overvældende, hvor meget jeg har i denne skønne farve. Det er jo også min ynglings farve nr 1. Jeg troede bare ik, at jeg havde så meget i lyseblåt. Men jeg elsker det.
Er du også vild med farven lyseblå, så vis mig hvad du har i farven.
Håber at du har lyst til denne lille leg, for det er så hyggeligt at se hvad andre har af skønne ting.

 Her er hvad jeg lige hurtigt fandt frem, men jeg har meget mere i denne skønne farve. Men så skulle billede collagen være dobbelt så stor.


Hvad har du i den lyseblå farve?

7 kommentarer:

Maj-Britt Johansen sagde ...

sikken en samling, skøn farve, når man først går i dybden af hvad man har, bliver det jo til noget,knus maj-britt

Lulufant sagde ...

Til Maj-Britt
Jeg blev altså også lidt overvældet over at se hvor meget der egentlig var. Jeg tror faktisk at det er sundt, at samle ens ting sammen engang imellem. For så kan man bedre vudere hvor meget man har, hvad man mangler og hvad man bestemt ikke har brug for mere :) Man får jo hurtigt samlet en hel masse sammen, hvis det lige er i ens ynglingfarve. Puhhaaa... alle de impulskøb kan godt være farlige, når man skal sparre på pengene.
Din butik ser helt vidunderlig ud i alle de skønne farver og ikke mindst alt dit Greengate i forretningen. Jeg ville ønske at du/forretningen lå lidt tættere på, for den ser bare så hyggelig ud.
Jeg drømmer stadig også om at åbne min egen brugskunst forretning engang, det har været en drøm for mig i snart 10 år nu. Jeg har et klart billedet af hvordan den skulle se ud og hvilke til der skulle være i den. Så jeg håber at den drøm på et tidspunkt vil komme til at gå i opfyldelse. Så skønt at du har een, som jeg kan besøge på bloggen imellem tiden.
Knus Tina

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Lulufant sagde ...

Øv altså Susi.. Det er sku kedeligt med alle de smerter :(
Jeg håber snart at du kommer på højkant igen.
Billeder fra gemmeren er ogåså helt fint, det er jo bare lyseblå ting der skal være på :)
Sender lige nogle gode tanker til dig <3
God bedring
Knus Tina

Anonym sagde ...

Hejsa Tina Wauuuu ja her overgår du mig med det lyseblå som betemt også er min favorit farve.Jeg syndes jeg havde så meget intil jeg ser dit :-)Stort kram Else

Anna Berit sagde ...

Hej Tina. Det er en fantastisk samling du har. Er enig med dig ang. det at samle tingene sammen engang imellem. ;-) Synes det er en god idé med de små udfordringer til andre bloggere, selv om jeg ikke har bidraget med noget endnu.
Ville gerne være med til den lyserøde, men har ikke fået det gjort endnu. Det kommer måske, når alle I andre har glemt alt om den, hihi!!
Det meste går op i strik, hækling og syning til mit første barnebarn, der har meldt ankomst i december. En pige...og mig, der elsker lyserødt og blonder...;-)Går helt grassat..:)
Knus

angie sagde ...

hi, tina!!!
http://bastelangie.blogspot.com/2011/08/lebenszeichen-vom-maulwurf.html
hier sind einige teile meiner hellblauen deko!!! viele liebe grüße