tirsdag den 30. august 2011

Kan muffins får en makeover ??

Jeg har svaret til Jer  :)
- Ja, det kan sagtens lade sig gøre.
Nu tror I nok, at jeg er blevet lidt skør og det er jeg måske også til tider, men det er jo hele isensen af mig   :O)
Jeg havde fået købt nogle fine muffins lysestager fra Netto, men jeg blev aldrig helt tilfreds med deres farve. Nu er " mine " farver jo lyseblå og lyserød, så jeg tænkte, at de stakkels muffins trængte til en makeover, så det har jeg givet dem.
Jeg skulle lige hilse fra dem og sige, at de er meget gladere nu, hvor de passer til resten af huset.




Før muffins makeoveren  :)

Husk lige at kigge ind i mine nye " Pultkasser" til børn, nips samt møbler & div.
Måske du finder noget du kan bruge  :)

Knus fra mig
Tina



5 kommentarer:

angie sagde ...

die muffinkerzen sehen süß aus!!! wunderschöne farben, sehr harmonisch!!! liebe grüße, angie

Anonym sagde ...

Smiler Tina har haft samme tanke her :-))) og nu skal det da bestemt gøres du er en ener igen igen.Manden vil nok mene jeg er tosset købe noget nyt for så at finde maling og pensel frem.Men sådan er jeg og dejlig at se der er flere af den slags.Stort kram og forsat rigtig dejlig dag til dig og familien Else

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Diana`s sagde ...

hej Tina..jeg syntes de er blevet rigtig fine , farverne hænger mere sammen , og flot med den dybe mørke brune..
det er ikke altid tingene skal bruges som de er købt (men det har du jo også vist flere eksempler på) :0),jeg arbejder til dagligt med blomster og til mine kursister siger jeg ofte at de skal nænne at klippe tingene i stykker, og dermed opdage nye muligheder smil.
go dag til dig.

Lulufant sagde ...

Tak tak de damer :) :) :)
Jamen, det er jo ikke så meget anderledes ind når vi køber noget på loppen og maler det. Jeg har ingen skrupler med at give noget en gang med spraydåsen eller penslen, hvis jeg syntes at det kunne blive kønnere af det, både nyt som gammel.. Hvor intet vover :)
Ha' en dejlig onsdag aften til Jer
Knus fra mig