lørdag den 6. august 2011

Nostalgisk barnevogn for nye farver

I mine teenager år var jeg vild med porcelæns dukker og nostalgiske barnevogne og så kom jeg pludselig i tanke om, at jeg stadig havde mine 2 dukke barnevogne oppe på loftet.
Så tænkte jeg, at dem kunne jeg måske male og sy nyt betræk til, så det kunne se fint ud til mit Maileg, istedet for at samle støv på loftet..
Det var egentlig meningen at jeg ville sælge dem, men nu tror jeg at jeg vil beholde dem begge og sætte den lille istand også.
Elias, vores mindste syntes ihvertfald at den er helt fantastisk, han drøner rundt med barnevognen og siger at det hans barnvogn og "Nin" = kanin.  :) :) :)
Jeg ville have taget et billede af, hvordan farverne var på den store af dem før jeg gik igang, men det glemte jeg jo selvfølgelig alt om. Så " før" billedet er af den lille barnevogn, med farverne på den, var det samme som på den store..







Før :
Jeg er blevet vild med det nye look, hvad syntes I??

8 kommentarer:

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
REDNEVAL sagde ...

Dear Tina,
I discovered your blog and I am very excited!
I really like you.
I love GG and your decorations are beautiful!
And you have great recipes here.
Have a nice weekend
: o)
Jarka

Anonym sagde ...

Hej Søde Tina....Hold da helt Kææææft ja nu er det mig der bander på din blog :-)Hvor er du bare super dygtig og nu kan man jo ikke andet end selv ønske sig en sådan.Kunne lige nå forbi din blog inden turen går til København skal jo lige et smut forbi Sisse :-)
Kram og forst rigtig god lørdag Else

Anette sagde ...

Hej Tina.
Ejjjj, hvor er den blevet flot, super super flot. Kan godt forstå sønnen får lyst til at køre med den.
God weekend til dig og dine.
Knus Anette

Lulufant sagde ...

Ihhh.. tusinde tak alle sammmen. :) :) :)
Ja, man skal BARE ikke nærme sig den, det er lige før at Elias krammer livet ud af kaninen og metalhjulene bliver kørt af :) Det er rigtig sjovt at kigge på..
Jeg skal også til at gå igang med den mindste af dukkevognene i morgen, jeg ved ikke om de skal se helt ens ud eller om jeg prøver noget nyt.
Du Else må have en rigtig dejlig ferie.. Har Sisse da en forretning??

Welcome to my blog Jarka :)
Thank's for the kind words you say. It warms my heart <3

Og til alle mine bedste blog venner, en rigtig dejlig weekend til Jer også..

Knus Tina

Sisse sagde ...

Hej Tina

Hvor er den blevet sød,Man skulle ikke tro det var den samme meget flottere

Knus Sisse

Sisse sagde ...

Hej Tina

Så lige at du spurgte om jeg havde butik nej har bare samlet så meget
men har ikke ret meget mere en det du så i søndags er ved at være det sidste :-)Det er det der er lidt farligt at gå på loppemarkede for man for samlet en hel masse, men du må meget gerne komme en dag hvis du har lyst til at se hvad jeg har. bor lige ude i hvissinge i glostrup

Anonym sagde ...

Smiler Tina nej det tror jeg da ikke sisse har men samler som alle os andre ind og sælger ud ind imellem.Gem nu noget til mig jeg er der mandag eftermiddag :-)Glæder mig til at se den lille model kunne være sjovt hvis du valgte en helt anden stil :-))))Kram Else