torsdag den 18. august 2011

Forvandlings dåse :)

Jeg har været oppe på loftet for at se om der var noget der efterhånden kunne smides ud deroppe fra. Jeg fandt 3 dåser, som jeg egentlig gerne ville af med, da jeg var led og træt af dem. Men så tænkte jeg, at jeg nu alligevel ville give dem en chance og give dem en mindre makeover....... Og hvis jeg ikke kunne li' resultatet var der jo intet ondt gjort, andet ind nogle timer der var gået tabt.
Så nu er de 2 af dem spraymalet lyserøde og fået en lille bort på i bedste Greengate stil. ( Den sidste mangler sin makeover endnu )
De er nu blevet så fine, at jeg har besluttet at beholde dem alligevel. Dåserne skal stå i køkkenet og fyldes op med Fantas hundeguf. Det er lidt nemmere, når der står en fin dåse på bordet, istedet for at det står oven over vores køkkenskabe, hvor jeg alligevel ikke kan nå det.
Så 2 fluer med 1 smæk, fine dåser til køkkenbordet og en ektra glad hund, med alle de godbider jeg kan give Fanta nu.










Før :

Jeg sender et indlæg ud lidt senere igen om en lille leg    :)
Jeg håber, at I har lyst til at se med og vil deltager i legen.

Knus herfra
Tina

4 kommentarer:

Camillaeli sagde ...

Sikke flotte de er blevet. Hvor er du bare dygtig - jeg er altså vildt imponeret af din evne til at male dekorationer!

Lulufant sagde ...

Tak Camillaeli :)
Det er faktisk ikke så svært som det måske lige ser ud til, man skal bare lige havde det i håndledet :) :) :)
Jeg var inde og kigge på din blog og har også lagt mig som fast læser. Fin lyserød samling du har der i din udfording :)
Knus Tina

Anonym sagde ...

Nøj ja det kan jeg godt forstå du tog det valg.De er da blevet super flotte har faktisk sådan en dåse fra Sisse min er bare lyseblå nu :-)
Kram Else
P.S ALDRIG smid noget ud før du har vist mig det søde

Sandra El-Hmoudová sagde ...

OMG I am AMAZED!!!!! You are so talented!!! This is so beutiful!!!! I wish I could have these beautiful tins too, you should start your own e-shop! :-) I LOVE IT!!!!