fredag den 29. juli 2011

De bedste ting i livet er gratis ting

Jeg har fundet nogle lækre ting som stod til storskrald i vores nabolag. Så andres skrot bliver til mit slot :)
Denne er søde kommode var sat ud til storskrald og det eneste den lige trængte til var et ny lag maling. Skamlen fandt jeg længere nede af vejen, den havde nogle riser i overfladet og var lidt slidt at se på, men med en omgang spraymaling blev den som ny igen. Børnetavlen har jeg nu sprøjtetmalet helt hvid og så mangler jeg bare at male den i lidt Greengate stil. Så bliver den forhåbentlig rigtig sød, så den for I vist på et senere tidspunkt, når den er blevet malet færdig.
Nogle gange fatter jeg altså ikke, hvad folk smider ud nu om dage, der skal jo ikke så meget til, før det kan bruges igen. En opvrædet klud, et lag maling, lidt sandpapir. That it!! Og vupti så har man forvandlet det til noget brugbart igen.







God weekend til Jer alle..
Knus fra Tina

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Wauuu Tina ja man kan være heldig ind imellem og det må man da sige du har været super og sikke et sødt skab.Og som du kan få det til at fremstå som en million :-)Kram Else og forsat god weekend til dig og din familie

Marianne sagde ...

Jeg har ændret min blog til, at kun inviterede kan læse den. Jeg vil meget gerne invitere dig, så hvis du stadig har lyst til at følge mig, vil du så ikke nok sende en mail på Marianne.helstrup@tdcadsl.dk
Hilsen Marianne

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Lulufant sagde ...

Tusinde tak tøser :D)