torsdag den 9. juni 2011

Penalhus i Greengate stof

Puhaa... Det har ikke lige været den bedste dag ind til videre. Min krop skriger efter noget energi, alt imens at jeg føler mig overvældet af min evige bækken og ryg smerter, som absolut bare vil drille.
Øv altså.. Jeg må indrømme, at der ikke er så meget glæde over mig lige idag, så jeg må nok tage den lidt med ro. Så de ide'er der ligger og "cykler" rundt oppe i mit hoved, må altså bare vente med at springe ud lidt endnu.
Men I skal da ikke snydes for dagens kreative indlæg.
Jeg var ude at købe noget mere pladevat og lynlåse i tirsdags, da mit " lager" herhjemme så småt var tomt. Jeg havde en ide' og den skulle bringes til live.
Et penalhus blev kreeret, da jeg efterhånden var træt af, at mine blyanter ikke havde noget "hjem". Hjem havde indtil da, været en kedelig skuffe i gangen. Men nu er den tid slut og jeg er sikker på, at mine tegne redskaber vil takke mig for deres nye komfortable skjul.







Nu mangler jeg bare at få styr på alle mine maler pensler, men den ide' ser I først senere i dag eller i morgen. Lige nu kalder min varme dyne på mig  :P)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hejsa søde....Det er da helt vildt flot mon ikke vi to kunne få job hos Greengat så de kunne få masser af nye ideer:-)))) Prøv lige at kigge ind forbi min blog imorgen Hi hi.Kram og rigtig god dag til dig Else

Mette Houg sagde ...

Super flot penalhus:) Har du selv designet det? Jeg har længe gerne ville sy et til min datter Astrid, men har endnu ikke fundet mønstret på et! Håber du har puttet godt under dynen?
God dag, og også god bedring til dig
Fra Mette

Lulufant sagde ...

Tak tak :D) Det vil jeg gøre Else..
Til Mette.
Ja, jeg har designet det selv. Alt hvad jeg laver af malerier/ syting er fra hovedet og så direkte ned i saksen, symaskinen eller penslen.
Så jeg har desværre ikke noget mønsterark. Da jeg som sagt laver alt i første hug.. Til tider lidt besværligt, ( da det ikke altid lykkes, som jeg så det i mit hoved), men det er sådan jeg arbejder bedst.
Og jo tak, min stemme lyder nu også som et rusten søm, så der er nok noget i luften!! :/
Så den står på hjemmelavet tomat suppe.
Ha' en dejlig aften
Knus Tina