torsdag den 2. juni 2011

Uventet besøg på -Mit hjem er mit slot

Brian og jeg var ved et tilfælde inde i Frederiksberg igår, da vi kørte forbi uddstillingen - Mit hjem er mit slot.
Vi skulle egentlig bare til Frederiksberg for at spise brunch og jeg havde glemt alt om, at der var den udstilling. Så da jeg så de store plakater, blev jeg jo lidt vild i varmen for at komme derind.
Så vi betalte og tog et lille smut derind inden brunchen.
Nøj, hvor var der bare flot, blomster overalt, de flotteste opstillinger, den ene flottere ind den anden. Jeg fandt dog MEGET hurtigt hen til Kræmmerhuset og deres Greengate udstilling. De havde de mest fantastiske tilbud på Greengate 25 %, 30 % og på noget helt op på 50 %. Jeg var kommet i himlen <3
Jeg er bare lidt ked af, at jeg ikke lige havde mit kamera på mig, så de billeder jeg fik taget derinde fra, er taget med min mobil telefon, så I må bære over med mig, for den ikke så fantastiske billede kvalitet.




















Det er bestemt et besøg hver. Så hvis I ikke ved hvad I skal lave idag på Kristi Himmelfartsdag, er denne udstilling et godt bud, der skulle være omkring 180 udstillere.
Det koster dog 100 kr. pr. person at komme ind ( lige i over kanten, hvis du spørger mig) Men hyggeligt var det og vejret var skønt.
Ha' en dejlig Kristi Himmelfartsdag
Knus Tina

3 kommentarer:

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Anonym sagde ...

Sikke nogen fine billeder.Skulle jo selv have været der.Men tro det var godt jeg ikke tog den lange tur.Jeg kom til Waldo i Århus istedet knap så lang en tur herfra.Fik noget godt med hjem?Kram Else

Lulufant sagde ...

Jooo... :P) Jeg fik da lidt godt med hjem fra kræmmerhuset, dem med de fantastiske tilbud.
1 Kristine Pale blue tæppe, 1 kande i Star multicolour, 2 grill hansker i Maggie Yellow, 2 popcorn bokse i Maggie. Så det var helt okey :D) Det var ihvertfald billigst at købe det der, og de var utrolig søde ved Kræmmerhus standen. Så der er bestemt ikke sidste gang jeg handler der.
Ha' en dejlig weekend

Knus Tina