lørdag den 11. juni 2011

Aftens delikatesse

Jeg har bagt her til aften, apropos dagens tidligere indlæg, hvor Andreas sagde, at "min duft", var chokoladekage. Har jeg så tilfældigvis så bagt min egen hemmelige opskrift på min svampede chokoladekage. Det er den samme kageopskrift, jeg bruger når jeg laver store fødselsdagskager. Den er med kaffe, og 500 g mørk chokolade. Så meget kan jeg afsløre....
Den smager helt fantastisk og jeg har da også kun hørt godt om den.
Denne gang har jeg lavet hindbærmousse til, så det skal vi have her til aften.

Et lille smugkig på aftens delikatesse  :P)  

    

   


5 kommentarer:

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Lulufant sagde ...

Den er pænt dyr at lave, men den smager altså også ufattelig godt. Den er meget tung i det, så det er små stykker man skal have den. Men hvis du er interesseret så mailer den til dig.
Så kan du prøve den om den er noget for dig, som tak for hjælpen med oversætteren på bloggen :P)
Tak og i lige måde Susi
Knus Tina

Lulufant sagde ...

Hvis der er flere interesseret i opskriften, må I jo lige skrive det her på bloggen, så kan det jo være at jeg vil løfte sløret på opskriften...
Jeg mener bare, at der er måske mange, der ikke lige vil ofre så mange penge på en kage. Og så vil jeg da ikke opfordrer andre til at spænderer en masse penge, hvis man er fuld tilfreds med den opskrift som man nu har liggende.. Den kan godt løbe op i 150- 200 kr.
Og det er mange penge også for mig. Men den er det hele værd.
:) :) :) :) :) :) :) :)
Stort knus fra mig.

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Lulufant sagde ...

Fint ;)
Jeg sender den til dig i morgen, da der lige er en barnedåb der lige skal overstået :)
Jeg har også lavet barnedåbskagen, hvori den blandt andet også er i..
Den får I at se imorgen.
Ha en god dag
Knus Tina