tirsdag den 3. maj 2011

Ej.... Hvem slukkede lige for varmen ??

Uff.. hvor blev det altså bare koldt. Man går jo og bliver helt forvendt, når der har været non stop solskin i godt 3 uger med 23 g. Så hvad sker der lige med vejret nu ? - Gråt og kedeligt. Det er jo lige før man skal tage flyverdragten frem igen.
Nej, kan vi så lige få det gode vejr tilbage..  TAK!!
Jeg ved ik' med Jer, men jeg fryser helt vildt. Så jeg tror bare at jeg vil sætte mig i sofaen med min dyne over mig og hygge med min ynglings tee, en krydderbolle og et... nej, måske 2 stykker mørk chokolade.. :O)


Hhmmmm.... det blev til 2 stk. mums ;P)
God tirsdag til Jer alle
Knus Tina

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det lyder som en rigtig god ide.

Hvor er det bare en sød tekande du ahr.

Anonym sagde ...

Et lille tip fra mig :) Gabrielles.dk har i øjeblikket det fine lyseblå stel du viser på billederne på tilbud :)
Hilsner fra Lisa