fredag den 20. maj 2011

Aftentur til Nyrup strand

Vi har lige været et "lille" smut til stranden i det skønne vejr. Der var helt vindstille og solen skinnede fra en skyfri himmel. Jeg elsker at gå på stranden, jeg føler mig så fri og der er ingen tanker som forstyrrer mig og jeg finder det ganske befriende at kigge ud på vandet, finde sten som jeg finder spændende eller smukke. Det har altid ligget til mig, har faktisk altid gået med næsen i sandet og rumpen lige i vejret for at finde sten. Lige siden jeg har været helt lille og det har bare holdt fast i mig. :)
Lidt stemnings billeder fra stranden.








En skøn aftentur

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nej hvor ser det hyggelig ud ja og dejlige billeder af nogen skønne børn der ser udtil at nyde det :-) det er med at benytte sig af det dejlige vejr,når det er her.Kram og forsat rigtig god weekend til dig og din familie
Else

Lulufant sagde ...

Det var det bestemt også..... så hyggeligt ;D)
Og tak i lige måde søde Else
Knus Tina