onsdag den 20. april 2011

Påske pakke :)

I går formiddags bankede det på døren og ind kom min påske pakke.
Jeg har sådan glædet mig til at få denne pakke og håbede på at den kunne nå frem inden påske.
Jeg har LÆNGE kigget efter Maileg's Easter Parade kaniner fra 2006. Samt disse skønne Maileg påske dåser.
Og så var jeg så heldig at finde dem hos Allerup Antik, de har simpelthen været så svære at få fat i, de gamle Easter Parade kaniner, så jeg var bare så glad da jeg så dem der.
Nu skal jeg bare finde en fin æres plads til dåserne og kaninerne..
Men det bliver nok heller ikke så svært, for de pynter jo over alt.




Rigtig god påske til Jer alle
Knus Tina

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hejsa Tina.....Sikke fine gaver.Ja der skal også være plads til selvforkæelse ind imellem :-)Rigtig god påske til dig og familien.Kram Else

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Lulufant sagde ...

Hej Else Og Susi
Ja, når man har kigget efter dem i 2 år, så må man bare så til når man ser dem :)
Og ja, de er bare så flotte. Men dem jeg har fået er dog med et andet bånd og æske, ind dine Susi..
Så måske har Maileg lavet lidt om på dem..
Jeg kunne bare rigtig godt tænke mig den du har Susi, den hvide. Hvilket årstal er den fra? Den er gudeskøn og den kan jeg heller ik finde nogle steder..

Jo tak, Elias er som sig selv igen. Han har spist og drukket normalt i de sidste 2 dage. Men det har også taget sin tid, syntes jeg. Børn har jo den gode eneskab at " helbrede" sig rigtig hurtig igen, men hvis det havde været en af os andre voksne så tager det en del længere tid for at komme oven på igen.
Rigtig god påske til Jer også :D)
Påske knus Tina

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hej Tina.

Prøv at søg den på dba, Trendsales eller qxl.
De er alle tre fra 2006 mener jeg.
Skal nok holde øje med den og hvis jeg finder den, skal jeg nok give et kald.
Dejligt at høre Elias er frisk igen.


Knus Fra Susi