fredag den 25. marts 2011

Fredags hygge..

Er I også 1 af mange som holder meget af fredage, måske ligefrem elsker dem??
Ja, så velkommen i klubben...
Jeg er vild med fredage, for så ved man at man har fri med sin familie i de næste 2 dage, og så ligger mandagen endnu et stykke væk. Fredag  = rå hygge hjemme hos os.
Så jeg har besluttet mig for, at tage foreskud på fredags hyggen og starte opvarmningen til i aften, hvor jeg skal se X- factor finalen.
Og da det har blæst og regnet det meste af dagen, trængte jeg til en kop varm cacao, tilsat lidt hygge  :)
Jeg er bare helt tosset med de chokolade overtrukket rosiner fra Bridge Blanding'en, så de ryger hurtigt ned med den varme creamy chokolade, resten af Bridge Blanding'en gemmer jeg til Brian, han elsker nemlig alle de andre :D))


Ha' en dejlig fredag aften derude
Knus Tina

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Tina.....Håber du nu får en fuldendt lørdag.STORT tillykke du var den heldige i min giveaway.send mig din adr og du vil modtage gevinsten.Kram Else

Lulufant sagde ...

Weeeeeeeeeeeee.... det blev mig.. Er bare så stolt over at vinde min første give away... Tusinde tak Else ;*)
Knus Tina
Og den er i den grad fuldendt, den bedste lørdag ever....