søndag den 27. marts 2011

Drømmer mig til sol og varme :)

Så er vi rykket sommeren et skridt nærmere, nu hvor vi er gået over til sommertid.
Jeg var i haven i går, for at tage hul på forårs oprydningen af haven, den så trist ud efter denne lange og hårde vinter.
Så vi gjorde hovedrengøring og tog vores havemøbler ud i den friske luft. Dejligt :)
Og nu hvor solen skinner så flot igen idag, begyndte jeg at drømme om sol og varme og fik lyst til at lave en lille sommer opstilling..
Glæder mig så meget til sommer, til at jeg skal i gang med at dekorere haven igen, med blomster og hygge ting ...






En dejlig solskins søndag til Jer alle
Knus Tina

2 kommentarer:

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Anonym sagde ...

Som du kan Tina sikke dejlige billeder ja man får jo bare lyst til at komme igang og det kan ikke gå hurtig nok.Kram Else